RMF FM i Radio ZET tracą z reklam, w górę Jedynka i Eska Rock (TOP10)

We wrześniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki wpływów reklamowych zanotowały RMF FM i Radio ZET, a duże wzrosty - Jedynka i Eska Rock.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu br. RMF FM (Grupa RMF) cennikowo zarobiło z reklam 20,1 proc. mniej niż przed rokiem, a Radio ZET (Eurozet) - 5,1 proc. mniej. Nieznaczne spadki przychodów reklamowych zanotowały też Eska Warszawa, Eska Wrocław i Eska Poznań (wszystkie stacje: Grupa Radiowa Time) - odpowiednio 2,4, 1,7 i 2,2 proc.

Z drugiej strony Jedynka (Polskie Radio) osiągnęła wpływy reklamowe wyższe o 75,9 proc. niż rok temu, a Eska Rock (Grupa Radiowa Time) - o 48,2 proc. Z kolei Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam o 19 proc. więcej niż przed rokiem, Tok FM (Agora) - o 10,4 proc., a Trójka (Polskie Radio) - o 8,8 proc. więcej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki