RMF FM i Radio ZET tracą z reklam, w górę Jedynka i Eska Rock (TOP10)

We wrześniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki wpływów reklamowych zanotowały RMF FM i Radio ZET, a duże wzrosty - Jedynka i Eska Rock.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu br. RMF FM (Grupa RMF) cennikowo zarobiło z reklam 20,1 proc. mniej niż przed rokiem, a Radio ZET (Eurozet) - 5,1 proc. mniej. Nieznaczne spadki przychodów reklamowych zanotowały też Eska Warszawa, Eska Wrocław i Eska Poznań (wszystkie stacje: Grupa Radiowa Time) - odpowiednio 2,4, 1,7 i 2,2 proc.

Z drugiej strony Jedynka (Polskie Radio) osiągnęła wpływy reklamowe wyższe o 75,9 proc. niż rok temu, a Eska Rock (Grupa Radiowa Time) - o 48,2 proc. Z kolei Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam o 19 proc. więcej niż przed rokiem, Tok FM (Agora) - o 10,4 proc., a Trójka (Polskie Radio) - o 8,8 proc. więcej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style