Robert Lewandowski z dronami reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa taryf Jump! wprowadzonych właśnie w T-Mobile Polska. Twarzą akcji - przygotowanej i realizowanej przez DDB Warszawa, Engine i Starcom - jest piłkarz Robert Lewandowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski z dronami reklamuje Jump! w T-Mobile (wideo)

Spot Jump! rozgrywa się niedaleko ulicznego stoiska promującego tę ofertę, wokół którego krążą mini drony. Robert Lewandowski wyjaśnia pytającej dziewczynie, na czym polegają te taryfy.

Przypomnijmy, że taryfy Jump! - obejmujące mobilny internet LTE - pojawiły się w ofercie T-Mobile w czwartek (zobacz szczegóły).

Robert Lewandowski wspólnie ze swoją żoną Anną od miesiąca reklamują już T-Mobile Usługi Bankowe, wspólną ofertę T-Mobile i Alior Banku (przeczytaj więcej i obejrzyj reklamy).

Kampania promująca Jump! będzie prowadzona w telewizji (największe stacje i kanały tematyczne), radiu, internecie (m.in. portale horyzontalne) i punktach sprzedaży.

Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, działania w internecie realizuje agencja Engine, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych