Robert Makłowicz promuje „Przyprawy dookoła świata” marki Knorr

Należąca do koncernu Unilever marka Knorr po raz pierwszy w historii wprowadziła do swojej oferty tzw. przyprawy jednorodne. Markę promuje Robert Makłowicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Robert Makłowicz promuje „Przyprawy dookoła świata” marki Knorr

Dotychczas w ofercie marki Knorr sprzedawane były głównie mieszanki przyprawowe. Po raz pierwszy w jej historii, ofertę poszerzono o tzw. przyprawy jednorodne. Jest to 20 przypraw pochodzących z różnych rejonów świata. O miejscu pochodzenia przypraw Knorr wyraźnie informuje opakowanie oraz umieszczony na nim stempel „Gwarancja kraju pochodzenia” (wraz z nazwą  kraju, z którego dana przyprawa pochodzi). Na odwrocie opakowania zamieszczono przepisy na dania inspirowane kuchnią kraju lub regionu, z którego pochodzą przyprawy.

W nowej linii znajdują się m.in. pieprz czarny z Wietnamu, kmin rzymski z Indii, goździki z Indonezji, gorczyca z Kanady, kminek z Polski, ziele angielskie z Meksyku, oregano z Turcji itp.

Produkty wspieraną są serią krótkich spotów, które emitowane są m.in. na kanałach marki Knorr w social media. Ich bohaterem jest Robert Makłowicz, krytyk kulinarny prowadzący obecnie w Food Network program „Makłowicz w drodze”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style