Robert Zakrzewski: z TVP do Brainshake

Robert Zakrzewski dołączył do agencji Brainshake, obejmując nowo utworzone stanowisko sponsorship and sales directora. Poprzednio pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako sponsorship and sales director w Brainshake Robert Zakrzewski od połowy listopada zajmuje się przede wszystkim przygotowywaniem projektu Eurozone 2012 stworzenie stref kibica w miastach niebędących gospodarzami meczów Euro 2012. Strefy mają zostać zorganizowane w miastach takich jak Kraków, Katowice, Toruń, Lublin, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Szczecin, Kielce, Zabrze czy Rzeszów i funkcjonować przez cały czas trwania turnieju, tzn. od 8 czerwca do 1 lipca.

grafika

Poprzednio Robert Zakrzewski pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej, pełniąc funkcję doradcy klienta ds. sponsoringu w sporcie. Zajmował się współpracą przy sponsoringu programów sportowych z takimi markami i firmami jak Adidas, Carlsberg, Coca-Cola, Play, PKO BP czy Biedronka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day