Robert Zakrzewski: z TVP do Brainshake

Robert Zakrzewski dołączył do agencji Brainshake, obejmując nowo utworzone stanowisko sponsorship and sales directora. Poprzednio pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako sponsorship and sales director w Brainshake Robert Zakrzewski od połowy listopada zajmuje się przede wszystkim przygotowywaniem projektu Eurozone 2012 stworzenie stref kibica w miastach niebędących gospodarzami meczów Euro 2012. Strefy mają zostać zorganizowane w miastach takich jak Kraków, Katowice, Toruń, Lublin, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Szczecin, Kielce, Zabrze czy Rzeszów i funkcjonować przez cały czas trwania turnieju, tzn. od 8 czerwca do 1 lipca.

grafika

Poprzednio Robert Zakrzewski pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej, pełniąc funkcję doradcy klienta ds. sponsoringu w sporcie. Zajmował się współpracą przy sponsoringu programów sportowych z takimi markami i firmami jak Adidas, Carlsberg, Coca-Cola, Play, PKO BP czy Biedronka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?