Rocket Media po rebrandingu

Po prawie 10 latach obecności na rynku agencja performance marketingu Rocket Media zdecydowała się na odświeżenie wizerunku i przeszła proces rebrandingu. Za stworzenie nowej identyfikacji wizualnej odpowiada studio brandingowe Necon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do tej pory identyfikację wizualną Rocket Media charakteryzowała pomarańczowa, rysunkowa  rakieta. Z logo w nowej wersji zniknęła rysunkowa rakieta, a pojawił się znak, który odzwierciedla to, czym Rocket Media zajmuje się na co dzień - przypomina kursor symbolizujący działania online, ma dynamiczny kształt symbolizujący poprawę wyników klienta i odwagę w działaniu, dodatkowo tworzy literę R jak Rocket Media.

- To co wyróżnia nową odsłonę Rocket Media to odważna kolorystyka, ciekawa typografia i te przepiękne fotografie kosmiczne - komentuje Błażej Polkowski, creative director w studiu Necon, które odpowiadało za rebranding.

grafika

Na górze nowe logo Rocket Media, na dole poprzednia wersja

Zmiana identyfikacji wiązała się również z przygotowaniem nowej witryny internetowej.  Nowością serwisu rocketmedia.pl jest teraz narzędzie - generator usług. Użytkownik odwiedzający stronę określa branżę, w której działa i cel biznesowy, jaki chciałby osiągnąć dzięki działaniom e-marketingowym. W rezultacie otrzymuje podpowiedź, jakie narzędzia sprawdzą się w jego przypadku najlepiej.

 

- Bardzo zależało nam przy tworzeniu nowej strony internetowej, aby dać użytkownikowi już na samym początku wizyty wartość dodaną - pierwszą wskazówkę i wiedzę. Po tylu latach realizacji różnorodnych projektów wiemy już co się sprawdza, a co nie. Na bazie tych doświadczeń powstał generator usług, który nazywamy między sobą silnikiem naszej rakiety. - mówi Kamila Węcka, marketing specialist w Rocket Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?