Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+

Do portfolio produktów Klosterfrau dołącza nowa marka – StreboxarSe+, a wraz z nią rusza kampania launchingowa stworzona przez agencję mediowo-kreatywną BeDigital.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+

Głównym motywem komunikacyjnym jest równowaga, nawiązująca do kluczowej roli układu nerwowego w codziennym funkcjonowaniu. Nowa kampania ma na celu wzmocnienie pozycji StreboxarSe+ na rynku oraz budowanie jego eksperckiego wizerunku, podkreślając innowacyjne podejście do wsparcia układu nerwowego.

Kampania podkreśla typowe sygnały wskazujące na zaburzoną równowagę układu nerwowego, takie jak: dyskomfort w okolicach pleców, drętwienie, mrowienie czy zamglony umysł. 

StreboxarSe+ to suplement diety zawierający witaminy z grupy B, selen, urydynę i cholinę, które wspierają regenerację układu nerwowego i poprawiają komfort życia. 

W ramach działań realizowane są kampanie w wyszukiwarkach (search), sieci display oraz wideo, a całość podsumowuje spot reklamowy, w którym kluczowe przesłanie brzmi: „StreboxarSe+ Wspomaga równowagę układu nerwowego!”.

Agencja BeDigital odpowiadała za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej, produkcję spotu reklamowego, przygotowanie materiałów display oraz plan mediowy. 

To już kolejna marka Klosterfrau obsługiwana przez agencję - wcześniej realizowała kampanie m.in. dla neo-angin, nasic, junior-angin, Oyono Noc oraz Ballamin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat