Rusza Instream Media – sieć e-reklamy wideo na zagranicznych stronach

Działalność rozpoczęła internetowa sieć reklamowa Instream Media oferująca formaty wideo. Sieć – uruchomiona przez Tomasza Teodorczyka i Jacka Wysockiego – obejmuje zagraniczne strony, takie jak m.in. nytimes.com, washingtonpost.com i nba.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Instream Media oferuje reklamy wideo na ponad 200 zagranicznych stronach, których łączny zasięg miesięczny wśród polskich internautów wynosi ok. 2,5 mln real users i ok. 4,3 unique users. Wśród tych witryn znajdują się m.in. nytimes.com, washingtonpost.com, bloomberg.com, wsj.com, glam.com, nba.com, nhl.com i espn.com. Sieć oferuje przede wszystkim reklamy w formacie preroll.

Przedstawiciele Instream Media podkreślają, że polscy użytkownicy zagranicznych stron z oferty tej sieci to w znacznej mierze osoby dobrze sytuowane, z ponadprzeciętnymi dochodami i bardzo wysoką zdolnością zakupową, ceniące jakość i prestiż. Jednocześnie firma prowadzi już rozmowy o współpracy z kilkoma polskimi serwisami.

Instream Media założyli Tomasz Teodorczyk i Jacek Wysocki. Teodorczyk jest związany z rynkiem reklamy internetowej od 2006 roku – początkowo jako account manager w ARBOinteractive Polska, a później na tym samym stanowisku w Honki Multimedia. Od ponad 3 lat jako sales director CEE odpowiadał za wdrażanie rozwiązań targetowania behawioralnego nugg.ad na w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Natomiast Wysocki rozpoczynał karierę w Ernst&Young, aby ostatnio pełnił funkcję new business directora nugg.ad na rynkach CEE. Od 2008 dodatkowo był business consultantem funduszu venture capital BMP AG.

– Jako jedyni w Polsce umożliwiamy emisję kampanii na najbardziej renomowanych witrynach świata. Zważywszy, że dziś konsumpcja mediów online bardzo dynamicznie się zmienia, wychodzimy z propozycją kilkumilionowego  zasięgu wśród polskich użytkowników, którzy coraz częściej poszukują informacji u źródła, na serwisach ogólnoświatowych – przekonuje Tomasz Teodorczyk, który w Instream Media pełni funkcję managing directora. „Ponadto po raz pierwszy w Polsce proponujemy tak znaczący zasięg treści video, co umożliwia realizację kampanii zasięgowych i pełne wykorzystanie atutów reklamy video w internecie – dodaje.

Warszawskim biurem Instream Media kieruje Marcin Hołyst, zajmując stanowisko senior account managera. – Oferujemy zarówno produkty zasięgowe, jak i predefiniowane pakiety, dostosowane do oczekiwań reklamowych firm z praktycznie wszystkich liczących się branż. Nasz zespół chętnie przygotuje też indywidualne oferty, zaspokajające potrzeby najbardziej wymagających klientów – opisuje Hołyst. –Jesteśmy gotowi na współpracę zarówno z domami mediowymi, agencjami reklamowymi jak i klientami bezpośrednimi – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych