Rusza kampania Mohito na wiosnę i lato

Startuje kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży Mohito. Produkująca ją firma LPP przygotowała akcję wspólnie z agencjami I Like Photo i Cookie i fotografem Marcinem Kempskim.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sesję zdjęciową na potrzeby kampanii nowej kolekcji Mohito zorganizowano w ekskluzywnej części Beverly Hills. Takie fotografie mają podkreślać wielkomiejski, elegancki charakter tej odzieży oraz przenikanie się w niej klimatów retro z nowoczesnością.

Kampania od połowy stycznia jest prowadzona w internecie (m.in. działania w serwisach społecznościowych i nowa odsłona serwisu mihito.com, przygotowana wspólnie z agencją Cookie) oraz prasie („Twój Styl”, „Pani”, „Flesz”, „Glamour”, „Viva Moda”, „Zwierciadło”, „Elle”, „Viva”, „In Style”, „Hot”) . Potrwa do startu wiosennych wyprzedaży.

grafika

Realizacją sesji do kampanii zajęła się agencja I Like Photo, a zdjęcia wykonał Marcin Kempski. Media na potrzeby akcji zaplanował i kupił dział marketingu Mohito.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę