Rusza kampania programu braci Kuroniów

Kanał Kuchnia.tv zaplanował dwumiesięczną kampanię nowego programu stacji „Kuroniowie rozgryzają”, która ruszy 23 marca br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja obejmie telewizję (Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Film, Ale kino!, Domo, MiniMini, Planete, ZigZap), radio (Radio Pin, Chilli Zet) i prasę („Przyjaciółka”, „Kuchnia”, „Olivia”, „Party”, „Podróże” i „Gazeta Telewizyjna”). Będą też działania ePR-owe prowadzone w internecie w postaci m.in. bloga, w którym internauci znajdą poszerzenie kontentu pojawiającego się w kolejnych odcinkach programu, przepisy i informacje dodatkowe. Dodatkowo na portalach Facebook i Twitter utworzone zostaną fan page'e programu.

Spot telewizyjny wyprodukował zespół Kuchni.tv, który też zaplanował telewizję, zaś radiową reklamę przygotowały Studio Zet i agencja MamaStudio. Za kreację layoutów prasowych odpowiadało MamaStudio, a media prasowe zaplanował dom mediowy MPG. Strategię kampanii radiowej i internetowej przygotowała firma konsultingu mediowego Inteligent Decisions Training Company, a wykonawcą kampanii internetowej jest firma ARBOvision.

Program „Kuroniowe rozgryzają” będzie emitowany na antenie Kuchni.tv od 27 marca br., w soboty o godz 14.35. Jan i Jakub Kuroniowie w każdym odcinku magazynu przygotowywać będą europejskie dania lubiane przez sławnych ludzi lub stworzone ku czci znanych postaci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat