Rusza "ryzyKOchania" kampania społeczna nt. AIDS

Na mazowieckich uczelniach wyższych rozpoczęła się właśnie kampaniaspołeczna "ryzyKOchania" zawiązana z problematyką HIV/AIDS. Tapierwsza tego typu akcja kierowana do środowiska studenckiegoobejmuje happeningi, konferencje, reklamy w prasie oraz ulotki iplakaty.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampanię zainaugurowały zaskakujące happeningi/flash mobyodbywające się 15 maja symultanicznie w centrum Warszawy, Płocka iCiechanowa. W najbliższych dniach w trakcie juwenaliach studenckichw Warszawie, Płocku i Mławie organizowane będą stoiskapromocyjno-edukacyjne, przy których studenci będą mogli uzyskaćinformacje na temat HIV/AIDS, jak również wziąć udział w licznychkonkursach.

Przez cały okres trwania kampanii dystrybuowane będą plakaty,ulotki, broszury informacyjne oraz gadżety kampanii w formiekoszulek, ołówków i toreb. W prasie studenckiej będą się ukazywaćreklamy promujące akcję. Głównym źródłem informacji o kampaniibędzie strona www.ryzyKOchania.pl, natomiast wczerwcu ogłoszony zostanie konkurs na film krótkometrażowy/reklamęspołeczną

Celem kampanii jest przede wszystkim podniesienie wśródstudentów świadomości, że zagrożenie HIV dotyczy każdego z nas.Promując odpowiedzialny styl życia, organizatorzy akcji chcąuświadomić odbiorcom możliwe skutki ryzykownych zachowańseksualnych. Kampania ma też za zadanie szerzenie wiedzy na tematdróg zakażeń HIV oraz propagowanie idei robienia testów na obecnośćtego wirusa.

W realizację akcji włączyły się władze i samorządy uczelniWarszawy, Płocka i Ciechanowa, Samorząd Województwa Mazowieckiego,Urząd Miasta St. Warszawy oraz Urząd Miasta Płocka. Opiekę iwsparcie merytoryczne zapewniają Krajowe Centrum ds. AIDS oraz SiećPlus.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję