Rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem przed „Tiną”

Pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet niezmiennie zajmuje „Przyjaciółka”, która wyprzedza „Tinę”. W sierpniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło pismo „Naj”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem przed „Tiną”

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2016 roku wyniosła 202 903 egz. i w porównaniu do sierpnia 2015 roku zmalała o 17,20 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten niezmiennie jest na pierwszym miejscu w swoim segmencie.

Drugą pozycję zajmuje „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,78 proc. do 159 742 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 83 413 egz., po spadku o 41,27 proc. - największym w zestawieniu.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 81 407 egz., notując stratę wynoszącą 34,41 proc.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Pani Domu” - było to 5,62 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 9,82 proc., odnotowała tutaj „Przyjaciółka”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"