Rynek reklamy telewizyjnej rósł w I-III kw. o 17,0% r/r

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 17,0 r/r w ciągu pierwszychdziewięciu miesięcy roku, oceniła grupa TVN w swoim raporciekwartalnym przedstawionym w piątek.

isb / masz
isb / masz
Udostępnij artykuł:

"Nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł do 34,4%z 31,8% w analogicznym okresie 2007 r." - czytamy w raporcie.

TVN podał, że przychody reklamowe kanału TVN w III kw. wzrosły o19% r/r. Wynika to przede wszystkim ze wzrostu udziału sprzedaży wgcennika stałego do 68% z 20% w analogicznym okresie 2007 r. Cenyczasu reklamowego w cenniku stałym są wyższe aniżeli ceny pakietówpunktów ratingowych. Efektywna zmiana ceny wyniosła 33%.

"Przychody naszych pozostałych kanałów wzrosły o 9 mln zł,głównie na skutek wzrostu o 36% ich przychodów reklamowych orazczęściowo wskutek rozpoznania 4 mln zł z tytułu działalnościtelezakupowej realizowanej przez Mango Media" - czytamy dalej.

Narastająco w I-III kw. 2008 roku grupa miała 276,04 mln złzysku wobec 107,46 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotachodpowiednio 1305,01 mln zł wobec 1033,11 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe