PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 16 proc. Lidl i Biedronka mocno ograniczyły działania reklamowe
Telewizja emituje coraz więcej reklam, ale mniej na nich zarabia. Polsat na czele wpływów
Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu spadł o 5 proc. Polsat na czele
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu spadł o 3 proc. Polsat na czele wpływów, TVN24 w dół o 45 proc.
Rynek reklamy telewizyjnej w lutym wzrósł o 4 proc. Polsat liderem
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat na czele wpływów
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 1 proc. TVN na czele wpływów, duże wzrosty TVP1 i TVP2
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 3 proc., duże wzrosty TVP1 i TVP2
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 9 proc., kanał TV Puls zwiększył wpływy o połowę (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat i Ferrero liderami
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 3 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 19 proc. Polsat z największymi wpływami
Prawie o 20 proc. zwiększył się wpływy z reklam w telewizji w I półroczu. Polsat i Aflofarm liderami
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 42 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
Cyfrowy Polsat oczekuje jednocyfrowego wzrostu na rynku reklamy tv w 2021 roku
Cyfrowy Polsat oczekuje jednocyfrowego wzrostu na rynku reklamy tv w 2021 roku
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 32 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
6,80 mld zł na reklamę telewizyjną w I kwartale. Polsat i Aflofarm liderami
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. Polsat z największymi wpływami, duży wzrost TVN7 (raport)
Polsat z największymi wpływami reklamowymi. TVP1 wyprzedziła TVP2, duży wzrost TVN7 (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w styczniu wzrósł o 2 proc. Polsat i Aflofarm liderami
Zmniejszył się rynek reklamy telewizyjnej w 2020 roku. „Specyficzny okres”
Rynek reklamy telewizyjnej w grudniu wzrósł o 7 proc. TVN wyprzedził Polsat pod względem wpływów (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w listopadzie wzrósł o 6 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)
W październiku wzrosły wpływy z reklam Polsatu i TVP 1, spadły - TVN i TVP 2. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc., Polsat i Aflofarm liderami (raport)
W sierpniu wzrósł rynek reklamy telewizyjnej. Najwięcej na spoty telewizyjne wydaje Aflofarm
Rynek reklamy telewizyjnej w lipcu stopniał o 1 proc., liczba spotów wzrosła o 2 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu stopniał o 12 proc., liczba spotów spadła o 14 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)