PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Rynek reklamy telewizyjnej cennikowo wart 14,1 mld zł w I półroczu 2018
2,5 mld zł cennikowo na reklamę telewizyjna w czerwcu. Duże wzrosty TVP1 i TVP2
2,8 mld zł na reklamę telewizyjna w maju. Polsat i Aflofarm liderami
Polskie stacje pokazały w kwietniu 2,8 mln spotów. Liderami Polsat i Aflofarm
Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł
Aflofarm ogranicza reklamy w telewizji. Na czele Polsat i Pharmacia
Aflofarm ogranicza reklamy w telewizji. Na czele Polsat i Pharmacia
2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w lutym
W styczniu polskie stacje telewizyjne wyemitowały 2,73 mln spotów reklamowych
Rynek reklamy telewizyjnej w 2017 roku urósł o 11 proc. do 27 mld zł. Na czele Polsat i Aflofarm
Rynek reklamy telewizyjnej w 2017 roku urósł o 11 proc. do 27 mld zł. Na czele Polsat i Aflofarm
Niemal 3 mln spotów reklamowych w polskich stacjach w listopadzie (raport)
W październiku polskie stacje wyemitowały 2,84 mln spotów reklamowych. Ich wartość wyniosła 2,95 mld zł
W październiku polskie stacje wyemitowały 2,84 mln spotów reklamowych. Ich wartość wyniosła 2,95 mld zł
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 9 proc. Liderem Polsat, duży spadek TVP1
Liczba reklam w polskich stacjach telewizyjnych wzrosła o 19 proc.
Łączny czas emisji wszystkich reklam telewizyjnych w lipcu wyniósł 16 tys. godzin (raport)
13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Wydatki reklamowe na telewizję w maju wyniosły 2,6 mld zł. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1