246 tys. widzów „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 5” w TTV

Piąty sezon programu „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 246 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
246 tys. widzów „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 5” w TTV
„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 5”, fot. TTV

„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 5” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 29 października br. Średnia widownia premierowych odcinków programu pokazanych do 12 listopada wyniosła 246 tys. osób, co przełożyło się na 2,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,38 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię zgromadził trzeci odcinek, który miał średnio 325 tys. widzów.

grafika

W porównaniu do nadawanej na początku jesieni br. w tym samym paśmie czwartej odsłony cykl „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” zyskał 39 tys. oglądających. W okresie od 17 września do 1 października br. audycja gromadziła 207 tys. osób, co przełożyło się na 1,95 proc. udziału w grupie 4+, 3,46 proc. w 16-49 oraz 3,16 proc. w 20-54 lat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zakup-w-ciemno-2-ttv-program-ogladalo-340-tys-widzow,7169465161418881a ##

„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” to cykl oparty na duńskim formacie „The Things My Dad Failed to Teach Me”, który powstał dla stacji TV2. Formuła programu polega na tym, że znany celebryta spędza czas z rodzicem, który uczy go umiejętności których nie posiadają młodsze pokolenia.

Sonia Bohosiewicz w piątym sezonie

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej