Safari i Opera Mini w górę na urządzeniach mobilnych, Chrome, przeglądarka Androida i IE w dół

Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w listopadzie br. wzrost udziału w rynku. Natomiast po raz pierwszy od wielu miesięcy straciła mobilna odsłona Chrome.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych Net Applications wynika, że w listopadzie br. Safari miała 45,4 proc. udziału w rynku - o 0,36 pkt. proc. więcej niż w październiku.

Za to spadek - z 22,17 proc. do 21,45 proc. - zanotowała znajdująca się na drugim miejscu mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome.

grafika

Minimalny wzrost stał się udziałem trzeciej w rankingu przeglądarki wbudowanej w system Android (z 19,14 proc. do 19,18 proc.), a znacznie wyraźniejszy - czwartej w zestawieniu Opery Mini (z 7,56 proc. do 8,17 proc.). Pierwszą piątkę zamyka Internet Explorer (spadek z 2,38 proc. do 2,12 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style