Sally Hansen z kampanią o roli kobiet we współczesnym świecie

Rusza kampania marki kosmetycznej Sally Hansen (Coty), stawiająca pytania o rolę kobiet we współczesnym świecie. Akcję pod hasłem „Shetopia” przygotowały They.pl, Kamikaze i Zenith Optimedia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcja „Shetopia” wpisuje się w model komunikacji marki Sally Hansen, stworzonej dla kobiet silnych, niezależnych i pewnych siebie. Kampania ruszyła 28 listopada i potrwa do połowy grudnia. Ma wywołać dyskusję na temat roli kobiet we współczesnym świecie.

- W tej kampanii chcemy również przełamać pewne stereotypy panujące w branży beauty i pokazać, że każda kobieta ma prawo być piękna na własnych zasadach. Nie chcemy pokazywać jak powinno wyglądać piękno, ale zachęcić nasze konsumentki, aby to one definiowały czym piękno jest dla nich - komentuje Agnieszka Majewska, dyrektor marketingu Coty Consumer Beauty na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Akcję zaplanowano wyłącznie w digitalu - obejmuje reklamy wideo, działania na YouTube, Facebooku, Instagramie i stronie internetowej. Dodatkowo w kampanii biorą udział influencerki - Anna Wędzikowska, Areta Szpura, Mrs Polka dot, które pojawią się w krótkich filmach wspierających akcję.

Za stworzenie treści na potrzeby kampanii odpowiada They.pl, w social media działania wspiera agencja Kamikaze. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?