Salony Orange i TP odświeżane przez Walk The Line

W salonach Orange i Telekomunikacji Polskiej trwa wprowadzanie nowej aranżacji produktów i usług. Przygotowała ją agencja Walk The Line.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa wizualizacja salonów Orange i Telekomunikacji Polskiej ma na celu uczynienie ekspozycji oferowanych w nich produktów i usług jak najbardziej przyjazną dla klientów. Jej wdrożenie – według projektu przygotowanego przez agencję Walk The Line – poprzedziło badanie preferencji konsumenckich.

grafika

Nowa aranżacja produktów i usług jest obecnie wprowadzana w większości punktów sprzedaży Grupy TP na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny