Salony Orange i TP odświeżane przez Walk The Line

W salonach Orange i Telekomunikacji Polskiej trwa wprowadzanie nowej aranżacji produktów i usług. Przygotowała ją agencja Walk The Line.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa wizualizacja salonów Orange i Telekomunikacji Polskiej ma na celu uczynienie ekspozycji oferowanych w nich produktów i usług jak najbardziej przyjazną dla klientów. Jej wdrożenie – według projektu przygotowanego przez agencję Walk The Line – poprzedziło badanie preferencji konsumenckich.

grafika

Nowa aranżacja produktów i usług jest obecnie wprowadzana w większości punktów sprzedaży Grupy TP na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"