Sami Swoi - nowa marka na rynku

4 sierpnia wystartowali Sami Swoi - nowa na rynku telefonia komórkowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzenie nowej marki wspiera kampania reklamowa obejmująca TVP, Polskie Radio rozgłośnie regionalne, prasę regionalną i ogólnokrajową (zarówno dzienniki jak i tygodniki). Pierwszy etap kampanii reklamowej potrwa do końca sierpnia.

Kreację wizerunku, (logo, pełny system komunikacji wizualnej marki, opakowania produktów, telefoniczne karty SIM, karty-zdrapki, kampanie: tv, radiową, prasową, outdoorową, szereg mediów niestandardowych: standy, kasetony do punktów sprzedaży, samochody - ruchome punkty promocyjne oraz materiały POS) wykonali Marek Bimer i Janusz Mazurczak we współpracy z agencją reklamową BuM. Prace nad projektem trwały kilka miesięcy.

"Wprowadzenie na rynek nowej marki to najbardziej ekscytujące zadanie, jakie może dostać agencji reklamowa, a wprowadzenie nowej marki w trudnej kategorii jaką jest telefonia komórkowa to naprawdę wyzwanie." mówi Marek Bimer.

Wyzwanie stanowiła także bardzo szeroka i specyficzna grupa docelowa  - osoby, które jeszcze nie mają telefonu komórkowego, gdyż uważały że jest za drogi i zbyt skomplikowany.

"Dla nas nie istnieją trudne grupy docelowe" powiedział Janusz Mazurczak "a trafienie z przekazem komunikacyjnym do zaniedbywanej przez rynek części konsumentów jest interesującym zadaniem."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"