San Markos, MediaCom i 180heartbeats laureatami badania Smile Check2008

Agencja reklamowa San Markos, dom mediowy MediaCom Warszawa iagencja interaktywna 180heartbeats zwycięzcami w trzeciej edycjibadania satysfakcji klientów Smile Check.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Wśród agencji reklamowych najlepiej oceniono San Markos. Kolejnemiejsca zajęły: Draftfcb+Ad Fabrika, Change Communications,Communication Unlimited, PZL, Agencja Reklamowa S4, Brain, MaxArpp, Martis, GPD Advertising.

Najlepiej ocenionym domem mediowym został MediaCom Warszawa.Kolejne miejsca zajęły: Macroscope OMD, U2 Media, MPG, MediaConcept, Mediaedge:cia, ZenithOptimedia, MediaVest,Guideline/Maxus, Initiative Media Warszawa.

Wśród agencji interaktywnych zwyciężyła 180heartbeats. Za niąbył Tribal DDB i Hypermedia.

W tegorocznym Smile Check, badaniu miesięcznika Press, wzięłyudział 54 firmy (29 agencji reklamowych, 17 domów mediowych i 8agencji interaktywnych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe