Tomasz Biegun szefem agencji SEM House

Globalna spółka RTB House ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Na jej czele, w roli CEO, stoi Tomasz Biegun.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tomasz Biegun szefem agencji SEM House

Agencja SEM House ma za zadanie skupić się na analizie, planowaniu strategicznym oraz realizacji strategii contentowych w przestrzeni Open Internet. W swoim portfolio ma takie usługi jak działania contentowe, konsultacje i audyty, linkbuilding oraz kampanie performance. Ponadto w ramach usług znajduje się analiza konkurencji i analiza techniczna.

– W SEM House dobrze wiemy, że walutą XXI wieku są dane, dlatego w naszych usługach wyróżniamy się podejściem data-driven. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie planować i realizować niezwykle efektywne kampanie z wykorzystaniem machine learning. Na rynku wyróżnia nas stawianie na AI w połączeniu ze zdobytymi przez lata danymi. Ma to kluczowe znaczenie dla wszystkich aspektów szeroko pojętego marketingu, a w szczególności optymalizacji kosztów – mówi Damian Sałkowski, konsultant w SEM House.

Powstanie agencji jest podyktowane świadomością, jak kluczowe są wyszukiwarki internetowe w otoczeniu Open Internet. Pełnią one nie tylko funkcję informacyjną, lecz także odgrywają istotną rolę w strategiach marketingowych i komunikacyjnych firm. Dla Grupy RTB House, temat związany z treścią w Internecie stanowi kluczowy element jej strategii biznesowej. Zarówno tworzenie treści, jej skuteczna dystrybucja oraz zrozumienie intencji jej odbiorców mają ogromne znaczenie dla sukcesu w dzisiejszych czasach.

Wsparcie technologiczne od największych

Agencja SEM House jest niezależną spółką wspieraną przez kilku partnerów z Grupy: RTB House – globalną firmę specjalizującą się w zaawansowanych kampaniach performance opartych o deep learning, WhitePress – platformę content marketingową umożliwiającą publikowanie artykułów wspierających SEO i PR na ponad 80 tysiącach portali, a także Senuto – technologicznego lidera wśród narzędzi SEO i NapoleonCat, rozwiązanie automatyzujące działania w kanałach social media.

– Powstanie SEM House było naturalnym krokiem RTB House w budowaniu kompleksowej oferty digital marketingowej. Obok wymienionych liderów, którzy z sukcesem wspierają marki z całej Europy, brakowało w naszej Grupie podmiotu, który będzie się skupiał na dostarczaniu klientom usług z szeroko pojętego obszaru marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Jednocześnie agencja, która została wydzielona ze struktur RTB House ma szansę zyskać ogromną przewagę na rynku, dzięki zapleczu technologicznemu i doświadczonym ekspertom, którzy w ramach tej Grupy działają – mówi Tomasz Biegun, CEO SEM House.

Usługi SEM House wspierane są wiedzą specjalistów z całej Europy. Należą do nich m.in.: Damian Sałkowski, CEO & Founder Senuto, który jest specjalistą SEO z wieloletnim doświadczeniem, Dominik Fajferek z WhitePress, Maciej Chmurkowski CEO & CTO, Tarantula, ekspert w dziedzinie automatyzacji z doświadczeniem w międzynarodowym SEO afiliacyjnym czy Bartłomiej Kaczmarczyk, analityk w sssem.ninja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych