Semilac w gronie klientów agencji Przestrzeń

Agencja reklamowa Przestrzeń - po wygranym przetargu - przygotowała nową identyfikację, kreację i ideę nowej komunikacji dla marki Semilac.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Semilac w gronie klientów agencji Przestrzeń
fot.mat.pras.

„Moc w naszych rękach” to główne hasło, które przyświeca nowej idei marki. Jak mówi Małgorzata Sakowicz, senior brand managerka Semilac, głównym celem było pokazanie mocy, jaką ma w sobie każda kobieta – bez wyjątku – a także zbudowanie więzi konsumentów z marką. 

Agencja Przestrzeń zaproponowała ideę, identyfikację wizualną, scenariusze video i hasło kampanii.

Kampania koncentruje się zarówno na formatach telewizyjnych (30 i 15-sekundowych), jak i formatach digitalowych w displayu i mediach społecznościowych. Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Produkcją filmów zajął się Spokój z Jankiem Szczeniowskim na czele. Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry. Za strategię odpowiadał Mateusz Cukierski, projekt z ramienia agencji prowadziła Aleksandra Kiełbasińska. Oprócz komunikacji marka wystartuje w tym roku także z działaniami wspierającymi nową platformę komunikacji.  

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?