848 tys. widzów śledzi „Klan” w nowym sezonie

Po czterech tygodniach emisji kolejny sezon „Klanu” ogląda średnio 848 tys. widzów, minimalnie mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
848 tys. widzów śledzi „Klan” w nowym sezonie
4000. odcinek „KIanu”; fot. TVP

Średnia widownia premierowych odcinków kolejnej edycji telenoweli „Klan”, wyemitowanych w okresie od 5 do 30 września 2022 roku wyniosła 848 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,38 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 20 września. Śledziło go średnio 1,01 mln osób.

grafika

Dla porównania, rok temu (w okresie od 6 do 24 września 2021 roku) telenowelę śledziło o 23 tys. oglądających więcej - było to 871 tys. osób, a udział TVP1 wynosił odpowiednio 9,89 proc., 6,14 proc. i 6,90 proc.

„Klan” to pierwsza polska telenowela, której fabuła została wybrana w konkursie dla telewidzów ogłoszonym przez Telewizję Polską w 1997 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/barwy-szczescia-2022-2023-tvp2,7169764467644545a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?