Serwis Poczty Polskiej przyciąga 1,4 mln internautów

Strony internetowe operatorów logistycznych odwiedza co dziesiąty internauta, a najwięcej użytkowników ma witryna Poczty Polskiej - wynika z analizy przeprowadzonej przez Gemius.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Firma Gemius przeanalizowała strony internetowe firm logistycznych: Poczta-polska.pl, Siodemka.com, Dpd.com.pl, Ups.com, Gls-group.eu, Dhl.com.pl, K-ex.pl, Inpost.pl, Pocztex.pl, Fedex.com i Tnt.com. Dane z okresu od listopada 2013 roku do października 2014 roku wskazują, że odwiedza je miesięcznie średnio 10 proc. użytkowników sieci.

Największą popularnością cieszy się strona Poczty Polskiej, którą w październiku ub.r. odwiedziło 1,41 mln internautów. Wyniki analizy pokazują, że serwis Siodemki przyciągnął 0,37 mln użytkowników, a dalej znalazły się firmy DPD (0,29 mln użytkowników), UPS, Gls i DHL (po 0,23 mln), Fedex (0,16 mln), Pocztex.pl (0,15 mln), K-ex.pl (0,11 mln) i Inpost.pl (0,07 mln).

grafika

Z raportu o polskim rynku e-commerce przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska wynika, że 96 proc. internautów kupujących w sieci decyduje się na dostawę przez kuriera, a 81 proc. wybiera pocztę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami