Serwisy dla mężczyzn: sekcja Onetu wyprzedziła dział Interii, w dół WP Facet i dadhero

Dział Facet Onetu awansował na pierwsze miejsce wśród serwisów dla mężczyzn, wyprzedzając analogiczną sekcję Interii. Duże spadki zanotowały WP Facet, dadhero.pl i CKM.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwisy dla mężczyzn: sekcja Onetu wyprzedziła dział Interii, w dół WP Facet i dadhero

Sekcję portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) dla mężczyzn, działająca pod marką Onet Facet, w grudniu ub.r. odwiedziło 1,44 mln użytkowników, co przełożyło się na 4,94 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Z kolei analogiczny dział Interii (Grupa Cyfrowy Polsat), funkcjonujący pod nazwą Menway, zanotował 1,41 mln użytkowników i 4,86 proc. zasięgu.

Oba serwisy są zdecydowanie na czele witryn dla mężczyzn. Zajmujący trzecią pozycję Menshealth.pl (Motor-Presse Polska) miał 331,8 tys. odwiedzających i 1,14 proc. zasięgu.

W rankingu są jeszcze dwa serwisy tytułów prasowych, przy czym nieukazujących się już na rynku. CKM.pl (Marquard Media Polska) odwiedziło 133,5 tys. internautów (dało to 0,46 proc. zasięgu), a Logo24.pl (Agora) - 104,3 tys. użytkowników (0,36 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-2021-roku,7170404874512001a ##

Męska sekcja WP.pl, funkcjonująca jako WP Facet, zanotowała 204,8 tys. użytkowników i 0,7 proc. zasięgu. Uruchomiony jesienią 2019 roku dadhero.pl (Grupa naTemat) przyciągnął 159,4 tys. internautów (0,55 proc. zasięgu), a Facetpo40.pl - 99,8 tys. (0,34 proc. zasięgu).

grafika

Miesiąc do miesiąca dział Onetu dla mężczyzn zyskał aż 579,3 tys. użytkowników (67,5 proc.), w efekcie wyprzedził analogiczną sekcję Interii, na której ubyło 52,5 tys. internautów (3,6 proc.).

Dział WP.pl dla mężczyzn stracił 147,1 tys. użytkowników (41,8 proc.), dadhero.pl - 79,7 tys. (33,3 proc.), a CKM.pl - 39,5 tys. (22,8 proc.).

Z kolei na Menshealth.pl liczba internautów zmalała o 18,1 tys. (5,2 proc.), a na Facetpo40.pl - o 5,8 proc. (5,5 proc.). Natomiast Logo24.pl osiągnęło wzrost o 13 tys. użytkowników (14,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem