Serwisy motoryzacyjne w sieci reklamy internetowej Ad-Vice

Ad-Vice, sieć reklamy on-line, poszerzyła swoją działalność okolejne witryny z branży motoryzacyjnej. Firma zajmie się sprzedażąpowierzchni reklamowej w portalach Samar.pl, Auto.pl i Auto.com.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z trzech stron włączonych do sieci Ad-Vice dwie - Auto.pl iAuto.com.pl - należą do firmy Profit: pierwsza to giełdasamochodowa, a druga to typowa witryna branżowa kierowana domiłośników czterech kółek. Natomiast kontrolowany przez InstytutBadania Rynku Motoryzacyjnego serwis Samar.pl przeznaczony jest dlaproducentów i dealerów samochodów oraz ich klientów.

- Wydatki firm motoryzacyjnych na reklamę w interneciesystematycznie rosną, zwiększają się też wymagania jakościowe wobecproponowanych przez wydawców powierzchni reklamowych - uzasadniawłączenie trzech nowych witryn do oferty swojej firmy BartoszWieczorek, prezes zarządu Ad-Vice. - Współpraca z firmą Ad-Viceumożliwi nam realizację niestandardowych, oryginalnych kampaniireklamowych na naszej stronie - dodaje Wojciech Drzewiecki, prezesInstytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?