SES oferuje Satellite and OTT in sync - rowiązanie do synchronizacji przekazu satelitarnego i OTT

Firma SES zaproponowała Satellite and OTT in sync - nowe rozwiązanie technologiczne, które ma pomóc nadawcom i właścicielom praw do treści odpowiednio szybko reagować na problem opóźnienia występującego pomiędzy różnymi ekranami. Ma to istotne znaczenie dla transmisji na żywo za pośrednictwem protokołu IP.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
SES oferuje Satellite and OTT in sync - rowiązanie do synchronizacji przekazu satelitarnego i OTT

Opracowane przez SES rozwiązanie Satellite and OTT in sync przejmuje sygnał źródłowy kierowany do satelity i dystrybuuje go poprzez IP równolegle z przekazem satelitarnym. Zastosowanie kodowania o niskich opóźnieniach ma umożliwić dostarczanie treści do platform OTT (Over The Top) w tym samym czasie, co sygnał satelitarny. W efekcie ma to wyeliminować kilkusekundowe opóźnienia pomiędzy tradycyjnym przekazem telewizyjnym, a innymi rozwiązaniami OTT o niskich opóźnieniach, albo tradycyjnymi transmisjami OTT.

Rozwiązanie ma być zaprezentowane po raz pierwszy na targach IBC2019 w Amsterdamie.

Wyzwaniem stojącym przed SES było uniknięcie nawet kilkusekundowego opóźnienia w transmisji przekazu na żywo oglądanego na różnych ekranach. - W dzisiejszych czasach nadawcy dążą do rozwijania swojej oferty, zapewniając odbiorcom możliwie najlepsze doświadczenia podczas śledzenia transmisji na żywo. Ma to szczególnie istotne znaczenie w przypadku sportów premium. Gdy kibic ogląda ważny mecz na platformie OTT i słyszy okrzyki tłumu dobiegające z baru po drugiej stronie ulicy, z pewnością odczuwa spore rozczarowanie - tłumaczy Ferdinand Kayser, szef SES Video. - SES, jako dystrybutor hybrydowych treści wideo, może przetwarzać kontent zarówno na potrzeby transmisji satelitarnej, jak i OTT - podkreśla.

SES obejmuje swoim zasięgiem ponad 355 milionów gospodarstw domowych, posiadających odbiornik telewizyjny. Spółka transmituje ponad 8,2 tys. kanałów drogą satelitarną. Obecnie firma zarządza ponad 525 kanałami i zapewnia ponad 8,4 tys. godzin strumieniowej transmisji wideo drogą elektroniczną, w tym ponad 620 godzin transmitowanych na żywo wydarzeń i imprez sportowych premium dziennie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day