Seweryn Jakubiec: z Poland Concept DMC do Ifinity

Seweryn Jakubiec objął funkcję chief development officera sektora MICE w firmie Ifinity. Poprzednio pracował w agencji Poland Concept DMC (należącej do ICP Group).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Seweryn Jakubiec: z Poland Concept DMC do Ifinity
Seweryn Jakubiec

W firmie Ifinity, oferującej rozwiązania oparte na beaconach, Seweryn Jakubiec będzie odpowiedzialny za rozwój produktów i usług skierowanych do branży eventowej. Ponadto będzie zajmował się wsparciem działań new businessowych na rynkach zagranicznych.

Poprzednio Jakubiec przez cztery lata pracował jako COO w agencji Poland Concept DMC (należącej do ICP Group). Odpowiadał za koordynację wielu projektów eventowych, takich jak m.in. program pobytowy Canon podczas Euro 2012, Global Landscapes Forum w ramach COP19, Konferencja Gubernatorów EBOR na Stadionie Narodowym i kongres MŚP PARP.

Ogółem z branżą marketingową jest związany od 18 lat, pełnił funkcje managerskie w wielu agencjach eventowych i marketingu zintegrowanego.

Komentarze (1)
Antoni P.
11 lat temu

Gratulacje!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej