Shein otwiera Marketplace dla polskich marek i detalistów

Shein, globalny producent mody i produktów lifestyle’owych, a także marketplace, rozszerza swoją zintegrowaną platformę Marketplace dla polskich marek i detalistów, oferując możliwość dotarcia do ponad 100 milionów konsumentów na różnych rynkach w Europie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Shein otwiera Marketplace dla polskich marek i detalistów
Shein jest gigantem fast fashion, fot. Shutterstock/Markus Mainka

Polskie marki i detaliści mogą od teraz ubiegać się o umieszczenie swoich produktów na platformie sprzedażowej Shein

Aby wspierać ich działania, platforma nawiązała współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce. BaseLinker oferuje kompletny system operacyjny umożliwiający sprzedaż, przetwarzanie i wysyłkę produktów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Realizuje to dzięki zaawansowanej automatyzacji i integracji. 

Drugim partnerem jest Olimp Marketplace. Wspiera on realizację całego procesu sprzedaży – od kompleksowego zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki. Celem tych partnerstw jest umożliwienie polskim firmom — zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorstwom oraz sprzedawcom stacjonarnym, którzy dopiero wchodzą w świat e-commerce — rozwinięcia działalności online na platformie Shein, nawet jeśli nie dysponują własnym zapleczem technologicznym.

Wsparcie przedsiębiorczości

Marketplace jest elementem zaangażowania Shein we wsparcie przedsiębiorczości, umożliwiając polskim firmom dostęp do rynków międzynarodowych i wspierając rozwój gospodarki regionalnej. Dołączając do Shein Marketplace, polscy producenci i dostawcy zyskają możliwość poszerzenia swoich kanałów sprzedaży, korzystając z zasobów platformy. Sprzedawcy będą także mogli usprawnić proces dostawy produktów oraz zyskać większą widoczność dzięki globalnym kampaniom marketingowym platformy i obecności w mediach społecznościowych.

– Naszym priorytetem jest zapewnienie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, równocześnie wspierając rozwój lokalnych przedsiębiorstw w Polsce. Otwierając nasz Marketplace dla polskich sprzedawców, nie tylko poszerzamy naszą ofertę produktową, ale również wspieramy lokalnych przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz umożliwiamy im dotarcie do milionów nowych klientów w całej Europie – mówi Christina Fontana, starszy dyrektor ds. operacyjnych marki EMEA w Shein. 

Shein stale wzmacnia swoją pozycję w Polsce, która pełni funkcję europejskiego centrum logistycznego. Sieć dziewięciu magazynów w pobliżu Wrocławia jest podstawą regionalnej działalności marki. Do końca 2024 roku centrum stworzyło ponad 3000 miejsc pracy. Firma planuje w nadchodzących latach dalsze rozszerzenie swojej działalności w Polsce i w całej Europie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu