Showmax wspiera Centrum Praw Kobiet habitami z serialu "Opowieść podręcznej 2"

Serwis Showmax rozpoczyna akcję "Ostatnia kolekcja - nadchodzi koniec mody", mającą na celu pomoc Centrum Praw Kobiet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. We współpracy z serwisem Showroom "sprzedawane" będą habity noszone przez bohaterki głośnego serialu "Opowieść podręcznej".

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Showmax wspiera Centrum Praw Kobiet habitami z serialu "Opowieść podręcznej 2"

"Ostatnia kolekcja" będzie dostępna tylko przez dwa dni - 24 i 25 maja, w serwisie Showroom.pl. Ubrania odwzorowują te, w których występują bohaterki fikcyjnego państwa Gilead, rządzonego przez ultraprawicowych fundamentalistów, gdzie rozgrywa się akcja "Opowieści podręcznej". Dominuje czerwień, ujednolicone kroje i minimalistyczne dodatki. Po kliknięciu pod dowolnym modelem na stronie „Ostatniej kolekcji”, klienci przekierowani będą na stronę Centrum Praw Kobiet, gdzie mogą zasilić organizację dowolną sumą.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

Showmax akcją „Ostatnia kolekcja” rozpoczyna cykl działań mających na celu zwrócenie uwagi na istotę walki o prawa kobiet. To również pierwsza odsłona cyklu akcji wspierających Centrum Praw Kobiet. Organizacja ta od 2016 r. nie dostaje środków z zarządzanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym, a tym samym nie może prowadzić swoich działań w takim wymiarze i zakresie, w jakim prowadziła wcześniej.

Drugie sezon "Opowieści podręcznej" na Showmaxie można oglądać od 25 kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska