Sieć stacji Avia z kampanią „Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie”

„Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie” to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości Avia Polska (Unimot). Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej „Wielki plus za…”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sieć stacji Avia z kampanią „Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie”

- Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach - komentuje Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w Unimot, która rozwija  markę Avia.

Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw Avia. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram.

Sieć Avia do promowania swojego wizerunku wykorzysta także aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Koncept kreatywny został przygotowany w dziale marketingu Unimotu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat