Sigma Bis zajmie się obsługą mediową Stadionu Śląskiego

Agencja mediowa Sigma Bis (utworzona przez PKN Orlen i Grupę PZU) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Stadionu Śląskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty w nim złożyły dwie agencje: Euvic Media i Sigma Bis. Ta pierwsza oferowała prowizję na poziomie 0,01 proc., a druga - 1,99 proc.

Stadion Śląski do współpracy wybrał Sigmę Bis.

Umowa zostanie zawarta na rok, a budżet przeznaczony do obsługi wyniesie 2,46 mln zł.

O wyborze zwycięzcy zdecydowały: prowizja domu mediowego (waga: 25), suma zaoferowanych rabatów radio (20), prasa (20), suma zaoferowanych rabatów internet (5), suma zaoferowanych rabatów outdoor (15) i suma zaoferowanych rabatów telewizja (15).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]