Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom w przetargu o 15 mln zł budżetu Funduszu Sprawiedliwości

Dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę marketingową Funduszu Sprawiedliwości - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przetarg dotyczy budżetu wynoszącego maksymalnie 15 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom w przetargu o 15 mln zł budżetu Funduszu Sprawiedliwości
Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl

Przetarg dotyczy realizacji zadań związanych z obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenia opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Wybrane w nim agencje (obsługa zlecenia może zostać rozdzielona maksymalnie na cztery podmioty) będą pracować dla resortu sprawiedliwości na podstawie tzw. umowy ramowej, która zostanie zawarta na okres 2 lat. Budżet zaplanowanych działań wynosi maksymalnie 15 mln zł. Celem jest dotarcie z informacją o działaniach Funduszu do wszystkich zainteresowanych możliwością uzyskania bezpłatnej i natychmiastowej pomocy.

Oferty w przetargu złożyły dwa konsorcja firm: Pro Polska z Uniqom z ceną 3 695 542,51 zł oraz Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen) z Euvic Media - z ceną 3 798 030,86 zł.

O wyborze agencji do współpracy zdecydują: koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (waga: 20) , doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10) i cena (waga: 50).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej