Silniejszy Murator

Wzmocnione Biuro Reklamy Wydawnictwa Murator

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Anna Piela, Dyrektor Biura Reklamy i Sponsoringu Wydawnictwa Murator, powołała na stanowiska swoich zastępców Monikę Sieradzką-Leszko i Łukasza Kawęckiego. Do zespołu dołączyli również Jolanta Kędzierska i Zbigniew Frukacz. Wzmocnienie i rozwój Biura spowodowane są powiększeniem jego zakresu działań . Biuro Reklamy i Sponsoringu oprócz sprzedaży reklam pozyskuje Partnerów do wszelkich przedsięwzięć podejmowanych przez Wydawnictwo Murator.

Monika Sieradzka odpowiada za wzrost sprzedaży reklam do miesięczników "Dobre Wnętrze" i "M jak mieszkanie". Do Wydawnictwa MURATOR wróciła po kilkuletniej przerwie. Pracę w mediach zaczynała jako specjalista do spraw promocji i reklamy miesięcznika "Murator". Potem kilka lat była Media Plannerem w firmie OPTIMEDIA, a następnie w Marquard Media zajmowała się przygotowywaniem prezentacji dla kluczowych Klientów, raportów dla zarządu, projektowaniem i wdrażaniem systemu zarządzającego sprzedażą w Biurze Reklamy.

Łukasz Kawęcki jest odpowiedzialny za wzrost sprzedaży reklam do "Podróży", "Żagli" i "POLAND - What Where When". Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z Wydawnictwem Murator. Organizował i zarządzał Regionalnym Biurem Reklamy w Katowicach. Po przejściu do Warszawy zajmował się obsługą strategicznych Klientów miesięczników "Murator" i "ARCHITEKTURA-murator".

Jolanta Kędzierska została szefem sprzedaży reklam do miesięcznika "Zdrowie". Pracę zaczęła w dziale marketingu i reklamy tygodnika "Kobieta i Życie", następnie pracowała w miesięczniku "Pani, w Centrum Strategii Marketingowych oraz w magazynie studenckim "Dlaczego".

Zbigniew Frukacz jest odpowiedzialny za sponsoring i akcje specjalne. Zawsze zawodowo związany z branża medialną. Zajmował się marketingiem, reklamą , sponsoringiem i działaniami PR. Był między innymi szefem marketingu w firmie WIKR, zajmującej się dystrybucją książek i gazet oraz stworzył dział eventów w agencji reklamowej ZACK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu