Siódemka: Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta

Pod hasłem „Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta” ruszyła kampania reklamowa firmy kurierskiej Siódemka. Akcję przygotowała agencja Tipping Point i dom mediowy Marka M.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Siódemki reklamuje oferowane przez tę firmę usługi kurierskie, przede wszystkim przesyłkę proceduralną. Reklamy pod hasłem „Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta” podkreślają, że usługa ta zapewnia pełne bezpieczeństwo przesyłania wszelkich dokumentów zawierających dane osobowe. Akcja reklamowa - podobnie jak reklamowana w niej oferta - jest skierowana do pracowników i kadr kierowniczych instytucji i firm sektora finansowego.

grafika

Kampania jest prowadzona w prasie branżowej (m. in. „Gazeta Bankowa” i „Miesięcznik Finansowy Bank”) oraz w formie mailingu do firm z branży finansowej. Akcję - zaplanowaną do marca przyszłego roku - przygotowały agencja Tipping Point (kreacja) i dom mediowy Marka M (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady