Skuterem na Olimpiadę

PKO Bank Polski i Visa sponsorami specjalnego konkursu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia na stronach serwisu olimpijskiego www.ateny.wp.pl , którego patronem jest PKO Bank Polski, ruszy nowy konkurs SMS-owy, będący kolejnym etapem działań olimpijskich sponsora polskiej reprezantacji. Pod adresem www.ateny.wp.pl/konkurs  internauci będą mogli sprawdzić swoją wiedzę o historii Olimpiady i wygrać atrakcyjne nagrody. Sponsorem konkursu jest PKO Bank Polski  i Visa.

Pytania konkursowe będą dotyczyły wiedzy o Olimpiadach z poprzednich lat. Nagrodami w konkursie są 3 skutery, 18 cyfrowych aparatów fotograficznych i plecaki pełne niespodzianek.  Żeby wygrać główną nagrodę trzeba dobrze orientować się w historii gwiazd polskiego i zagranicznego sportu. Pytania będą wysyłane do uczestników SMS-ami, a za każdą poprawną odpowiedź internauta uzyska odpowiednią pulę punktów i będzie mógł walczyć dalej. Co tydzień zdobywcy największej ilości punktów będą mogli odebrać skuter. Dla najbardziej aktywnych uczestników przygotowano nagrody dzienne: cyfrowe aparaty fotograficzne i sportowe plecaki z niespodziankami. Autorem zabawy jest Agencja Interaktywna HYPERmedia.

SMS-owy konkurs jest częścią działań sponsoringowych PKO Banku Polskiego rozpoczętych 1 marca br. od uruchomienia serwisu olimpijskiego. Wortal internetowy www.ateny.wp.pl,   to pierwsza tak duża akcja marketingowa związana z Olimpiadą w Atenach. Serwis opracowany został w oparciu o nową kategorię sponsoringu on-line. Oprócz aktualnych informacji o postępach gwiazd sportu na stronach wortalu prezentowana jest oferta produktowa PKO Banku Polskiego. Serwis od momentu wdrożenia spotkał się  z ogromnym zainteresowaniem, jeszcze przed rozpoczęciem Olimpiady odwiedziło go prawie milion Internautów.  ,,Poprzez stworzenie unikalnej strategii sponsoringu internetowego, eksponującego obecność sponsora, chcieliśmy zyskać stałych bywalców witryny, którzy systematycznie korzystaliby z udostępnianych informacji o tegorocznej Olimpiadzie. Specjalnie dla tych prawdziwych fanów sportu przygotowaliśmy konkurs sms-owy, w którym mogą sprawdzić swoją wiedzę i wygrać atrakcyjne nagrody. - mówi Jerzy Michalski z Agencji Interaktywnej HYPERmedia, organizatora konkursu i twórcy kampanii reklamowej dla PKO Banku Polskiego.

Serwis oferuje internautom codzienny newsletter z aktualnymi informacjami o poszczególnych olimpijskich dyscyplinach sportu, wynikach i zdobytych medalach oraz mnóstwo rozrywki. Internauci mogą ściągnąć na swój komputer tapety na pulpit, wygaszacze ekranu oraz zagrać w gry interaktywne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu