Ślimak Turbo i kot ze „Shreka” reklamują teleTOON+

Kanał teleTOON+ w piątek 14 sierpnia br. rusza z nową kampanią reklamową, w której wystąpią postaci ze studia DreamWorks. Akcja pod hasłem „Włączamy gwiazdy do zabawy!” realizowana będzie w kinach, telewizji i internecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Działania wykorzystywać będą wizerunki ślimaka Turbo z popularnego filmu pokazywanego na srebrnym ekranie oraz Kota w butach znanego z kultowego „Shreka”.

- Kampania skierowana jest do młodego odbiorcy - ma go rozśmieszyć i zaciekawić, a dobrze znani dzieciom bohaterowie zachęcają do włączenia naszej stacji oraz wejścia na stronę internetową poświęconą tym produkcjom - mówi  Anna Gryglewicz, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+.

Pierwsza odsłona akcji, która zakończy się 6 września br., będzie wspierać serial „Turbo Fast”, emitowany w stacji od 24 sierpnia br. Kolejna część kampanii planowana jest na październik i będzie towarzyszyła premierze serialu „Przygody Kota w butach”. Obie produkcje pojawią się w nowym paśmie o godz. 17.00, gdzie emitowane będą kreskówki oparte na kinowych hitach wytwórni DreamWorks.

Kampania reklamowa realizowana będzie w telewizji (kanały tematyczne platformy nc+), internecie (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, strony z grami, Facebook) i kinach (Multikino, Cinema City).

Akcje przygotował dział kreacji nc+ Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Havas Media.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?