"Słodki Wawel"

97 litrów czekolady przelało się na planie spotów nowej kampanii reklamowej firmy Wawel.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ruszyła kampania reklamowa linia czekolad Premium firmy Wawel. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B.

Zadaniem agencji było zwrócenie uwagi konsumentów na fakt, że czekolady Wawel produkowane są w oparciu o tradycyjne polskie receptury, odpowiadające gustom osób, które cenią wysoką jakość produktów.

 Kampania telewizyjna i prasowa skierowana jest do segmentu Premium. Adresatem przekazów są głównie kobiety, osoby średnio i dobrze zarabiające, w wieku 25 lat i starsze. Zwrot w komunikacji marketingowej jest początkiem repozycjonowania marki  Wawel.

Wyrafinowana forma spotu ma za zadanie podkreślić wyjątkowy charakter produktu - mówi Piotr Olszewski, Dyrektor Kreatywny OPUS B. Kreacja nawiązuje do rzemiosła lutniczego, budząc skojarzenia z mistrzostwem i kunsztem wyrabianej tradycyjnymi metodami czekolady Wawel. Przekazy reklamowe zgodnie z koncepcją klienta kończą się spójnym dla wszystkich produktów claimem - "Słodki Wawel".

Spoty reklamowe (15' i 30'), opracowane przez posiadającą bogate doświadczenie w realizacji projektów z branży FMCG Agencję Reklamową OPUS B, wyprodukowane zostały przez warszawskie studio filmowe Odeon. Na uwagę zasługuje fakt, iż po raz pierwszy "beauty shotowe" ujęcia lejącej się czekolady zrealizowane zostały w polskich warunkach na taką skalę.

Czas realizacji kampanii: październik 2005 i listopad/grudzień 2005.

Zakupione media: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TV4, TV Puls, Tele 5Wspierające działania reklamowe: prasa kobieca (Glamour, Pani, Świat Kobiety), prasa branżowa (Detal Dzisiaj, Poradnik Handlowca, Magazyn Handlowiec, Trendy Food), POS - ulotki handlowe, plakaty, baner internetowy.Media zostały zaplanowane i zakupione przez klienta.

Ze strony Agencji:Account Manager: Krzysztof Korcala, Piotr PietruszewskiDyrektor Kreatywny: Piotr OlszewskiCopywriter: Jakub Janicki, Tomasz KosińskiZe strony Klienta:Menadżer ds. Marketingu: Dorota Piwowarska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]