Trójka straciła najwięcej w I półroczu 2017, rośnie Antyradio. Liderem RMF FM

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu zanotowało Antyradio, a na czele spadków była Trójka - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od stycznia do czerwca 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,9 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,2 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,2 proc. W pierwszym półroczu ub.r. wynik tej stacji wyniósł 13,8 proc. (strata o 0,6 pkt. proc.).

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 8,4 proc., po spadku o 0,2 pkt. proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-w-polsce-ii-kwartal-2017-roku ##

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,2 proc. Udział PR 3 poszedł w dół o 1,2 pkt. proc. Jednocześnie był to zdecydowanie największy spadek w zestawieniu.

Pierwszą piątkę zamyka sieć Eska, której udział w badanym okresie wyniósł 6,4 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eska-liderem-w-ii-kwartale-2017-rmf-maxxx-wyprzedzilo-zlote-przeboje ##

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 0,5 pkt. proc., odnotowało Antyradio, które zajęło 13. lokatę. Wynik tej stacji zwiększył się do 1,8 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami