„Smak i jakość idą w parze” - kampania płatków Lubella Corn Flakes (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa płatków śniadaniowych Lubella Corn Flakes (Maspex Wadowice). Akcję przygotowała agencja Brainbox i dom mediowy Mindshare.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Smak i jakość idą w parze” - kampania płatków Lubella Corn Flakes (wideo)

W spocie dwaj bracia spierają się o to, które płatki są lepsze. Mama informuje ich, że obydwaj jedzą te same płatki Lubella Corn Flakes.

Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych. Za jej kreację odpowiada agencja Brainbox, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe