„Smak po brzegi” w reklamie wafelków Góralki (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa wafelków Góralki (IDC Polonia). Jej główne hasło to „Smak po brzegi”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa wafelków Góralki (kilka lat temu dostępnych jako Horalky) podkreśla, że są one oblane czekoladą nie tylko u dołu i góry, lecz również po bokach. Akcja od 20 sierpnia jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat i stacje tematyczne) oraz internet.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej