Smaki nostalgii w nowej kampanii sieci Kaufland

Sieć sklepów Kaufland rusza z nową kampanią 360 pod nazwą „Smak nostalgii w Kauflandzie”, w której zabiera klientów w beztroskie lata dziewięćdziesiąte. Odwołując się do pozytywnych emocji i skojarzeń, marka chce przyciągnąć różne pokolenia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Smaki nostalgii w nowej kampanii sieci Kaufland

Kampania powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie oraz podejście do marki jako „love brand”.

- Obserwując trendy i otaczający nas świat, zauważyliśmy, że chętnie wracamy do lat 90. Moda tamtych lat jest z nami już od kilku sezonów, inspiracje widoczne są też w designie i projektach wnętrzarskich. Wracają także dania kuchni polskiej oddające smaki dzieciństwa, ale w odświeżonej formie. Z jednej strony chcemy być zawsze na bieżąco z wydarzeniami i nowościami, ale z drugiej strony tęsknimy za tym, co nam znane i proste. Stąd pomysł na kampanię oddającą to, co najlepsze w latach 90. Chcemy referować do pozytywnych wydarzeń, do klimatu beztroski oraz produktów, które w tamtych czasach pojawiły się na rynku i nadal są dostępne w sprzedaży, także u nas – mówi dyrektor działu digital Marta Rumak w Kaufland Polska.

Spoty emitowane są w mediach społecznościowych, a w nich 5 bohaterów przenosi się do lat 90. Na kanalach marki pojawią się kreacje rodem z kolorowych czasopism, angażujące formaty w stylu teleturniejów oraz typowe dla tego okresu odwołaniami do aktywności takich, jak zabawa na ośce czy słuchanie muzyki disco. Do kampanii Kaufland zaangażuje również influencerów, którzy wesprą zasięgowo przewidziane aktywacje konsumenckie i konkursy.  Za strategię wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, a kampania będzie widoczna w kanałach społecznościowych sieci.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały