"Smakuj każdą chwilę". Nice To Fit You rusza z całoroczną kampanią

Nice To Fit You, firma z branży cateringu dietetycznego, rusza z nową platformą komunikacji i całoroczną kampanią pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. Marka zaprasza do celebrowania codziennych momentów, poprzez odkrywanie wyjątkowych smaków i świadome wybory, oferowane w jej bogatej ofercie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Smakuj każdą chwilę". Nice To Fit You rusza z całoroczną kampanią

Jak wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, brand managerka Nice To Fit You, jakość produktów i smak potraw są od zawsze kluczowe dla Nice To Fit You i wokół tych wartości marka buduje swoją tożsamość.

- „Smakuj każdą chwilę” to zaproszenie do cieszenia się życiem na własnych zasadach. Dzięki Nice To Fit You nasi klienci mogą zaoszczędzić czas, który normalnie spędziliby w kuchni, i przeznaczyć go na to, co naprawdę ważne – czy to rozwijanie pasji, chwile z bliskimi, czy aktywność, która daje radość. Smak, jakość i wygoda – to nasz przepis na codzienną harmonię. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania - dodaje Sylwia Ramos-Wójcik.

Działania reklamowe obejmują telewizję i digital. 

Za kreatywny koncept kampanii odpowiada agencja Black Rabbit, z Piotrem Jurewiczem jako twórcą koncepcji oraz Pawłem Kucharczykiem, pełniącym rolę producenta i odpowiadającym za client service. 

Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Brave, a reżyserią spotów zajął się Filip Berendt. Po stronie Black Rabbit była też całość produkcji filmowej, obejmującej spot telewizyjny (30 i 15 sekund) oraz formaty digital (30, 15 i 6 sekund). Zdjęcia na potrzeby kampanii i materiałów OOH i digital wykonał Łukasz Ziętek.

Za zakup mediów odpowiadają: Streetmedia (OOH) oraz OMD (TV). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej