SMG/KRC Poland wprowadza technikę CAP

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 stycznia 2003 roku SMG/KRC Poland wprowadza technikę CAPI (wspomaganego komputerem wywiadu ankieterskiego) jako podstawowe narzędzie badawcze do większości zaawansowanych metodologicznie badań ilościowych. Dzięki największej w ostatnich latach inwestycji Departamentu Badań i Rozwoju zakupiono ponad 200 notebooków dostosowanych do zbierania danych w terenie, zbudowano informatyczny system do zarządzania zasobami i przydzielania zadań, oraz transmisji, kontroli i wstępnego przetwarzania danych. Dokonano także niezbędnej reorganizacji sieci ankieterskiej i przeprowadzono kilkumiesięczny cykl testów i szkoleń. Technologia CAPI pozwala prowadzić nawet bardzo skomplikowane wywiady w sposób prosty i wolny od błędów.

Dzięki zastosowaniu techniki multimedialnej, umożliwia prezentację rysunków, znaków firmowych, zdjęć opakowań, animatików, reklam telewizyjnych, prasowych i radiowych. System automatycznej administracji wywiadu redukuje do minimum ryzyko pomyłek i oszustw ankietera. Oferta CAPI skierowana jest do klientów, którzy są gotowi pokryć nieco wyższe koszty realizacji badania w zamian za wyższy poziom zaawansowania wywiadu i lepszą jakość danych. Zalety tej technologii dostrzegli już nadawcy radiowi, konsorcjum klientów z sektora ubezpieczeniowego, firmy telekomunikacyjne a także liczni klienci z sektora FMCG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]