Snap wprowadza limitowaną serię okularów Spectacles. Powstały we współpracy z marką Gucci

Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat i producent elektronicznych okularów Spectacles wprowadził do oferty limitowaną serię tego urządzenia opracowaną we współpracy z marką modową Gucci. Zmiany objęły głównie wygląd okularów, dodatkowo w ramach promocji Snap zamieścił w internecie filmik nakręcony przez artystkę Harmony Korine.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Pierwsza wersja okularów Spectacles pojawiła się na rynku jesienią 2016 r. Chodzi o urządzenie pozwalające na nagrywanie krótkich filmików wideo i szybkie zamieszczanie ich na koncie użytkownika w aplikacji Snapchat.

Spectacles nie odniosły sprzedażowego sukcesu, pomimo tego Snap wprowadził na rynek drugą wersję okularów, a niedawno zaproponował użytkownikom ich trzecią odsłonę. Ta ostatnia odmiana sprzętu charakteryzuje się dodatkową kamerą oraz obsługą rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Aby zwiększyć zainteresowanie nową wersją Spectacles producent zaoferował odbiorcom limitowaną serię tego sprzętu opracowaną wspólnie ze znaną marką modową Gucci.

Zmiany w limitowanej serii oznaczają przede wszystkim specyficzny rodzaj malowania oprawek okularów zaprojektowany przez artystkę Harmony Korine. Ta sama twórczyni zajęła się także przygotowaniem promocyjnego filmiku opublikowanego w sieci, który pokazuje nowe możliwości Spectacles dotyczące obsługi rozszerzonej rzeczywistości.

 

 

W III kwartale 2019 roku spółka Snap zanotowała wzrost przychodów o 50 procent, a strata netto firmy zmalała do ponad 227 mln dolarów. W ciągu kwartału liczba dziennych aktywnych użytkowników platformy wzrosła o 7 mln.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu