Sony, Agora i Polsat wydały najwięcej na reklamy telewizyjne

Sony Poland w 2010 roku na reklamy telewizyjne wydało najwięcej wśród producentów sprzętu IT i RTV. Natomiast w kategorii „Media, książki, CD i DVD” największymi reklamodawcami były Agora i Polsat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sony Poland w ub.r. cennikowo na reklamy telewizyjne przeznaczyło ponad 39 mln zł, czyli 17 proc. mniej niż w 2009 roku – wynika z danych TNS OBOP. Mimo to firma była zdecydowanie największym reklamodawcą wśród producentów i dostawców sprzętu RTV oraz AGD. Samsung Electronics Polska przeznaczył na reklamy w telewizji 10 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast Panasonic Polska – 47 proc. więcej , a LG Electronics – 61 proc. Canon Polska w 2009 roku nie znalazł się w czołowej piątce reklamodawców w kategorii „Komputery, audio i video”.

Z kolei wśród wydawców mediów, książek i płyt CD/DVD największe wydatki na reklamy telewizyjne zanotowały Agora i Polsat. Ta pierwsza firma przeznaczyła na to 2 proc. więcej niż w 2009 roku, a ta druga – 0,5 proc. mniej. Natomiast ITI Holdings ograniczyło te wydatki o 24 proc. Dwaj dystrybutorzy filmowi – Forum Film i Kino Świat – w 2009 roku nie byli w czołowej piątce kategorii „Media, książki, CD i DVD”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję