Sony liderem sprzedaży telewizorów LCD

W IV kwartale ubiegłego roku Sony awansowało na pozycję liderarynku sprzedaży telewizorów LCD w Ameryce Północnej. Na rynkutelewizorów plazmowych pozycję lidera zachowała Matsushita.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku Sony zanotowało12,8 procenta udziałów na rynku sprzedaży telewizorów LCD w AmerycePółnocnej, minimalnie wyprzedzając Samsunga, który miał 12,3procenta udziałów - informuje serwis Business Wire, powołując sięna dane firmy badawczej DisplaySearch.

Na trzecim miejscu znalazła się firma Vizio (10,7 procentaudziałów w rynku). Tymczasem firma Sharp, która we wcześniejszymkwartale była liderem, spadła na czwarte miejsce (8,4 procenta).Piąty był Polaroid (8,1 procenta).

Z kolei na rynku sprzedaży telewizorów plazmowych pierwszemiejsce zachowała firma Matsushita (38,5 procenta udziałów),wyprzedzając Samsunga (20,4 procenta), LG (13,7 procenta), Hitachi(8,7 procenta) oraz Philipsa (6 procent).

Biorąc pod uwagę oba rodzaje odbiorników, liderem całego rynkusprzedaży płaskich telewizorów w Ameryce Północnej w IV kwartaleubiegłego roku okazał się Samsung (13,1 procenta udziałów), przedSony (11,2 procenta), Vizio (10 procent), LG (7,5 procenta) orazSharpem (7,3 procenta).

źródło: Business Wire

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day