Sosnowiec ma nowe logo

Agencja reklamowa Graffiti zaprojektowała nowe logo dla miastaSosnowiec. Komisja konkursowa pod przewodnictwem profesora RomanaKalarusa jednogłośnie opowiedziała się za projektem nadesłanymprzez agencję Graffiti. Logo poparli również w wolnym głosowaniuinternauci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Naszym zadaniem było pokazanie miasta Sosnowiec jakonowoczesnego centrum biznesu, kultury - powiedział WłodzimierzRajczyk - właściciel agencji Graffiti. Kolor granatowy podkreślajego przedsiębiorczość. Z tego źródła wychodzi siedem drógsymbolizujących sąsiadujące miasta, wspólne przedsięwzięcia,otwartość i współpracę. Intensywnie zaznaczony środek okręgustanowi źródło działań rozwojowych dla miasta i regionu. Jakomiasto - łącznik Sosnowiec integruje wielość tradycji i postaw wludzi aglomeracji śląskiej.

Tożsamość kolorów znaku i napisu Sosnowiec jednoznaczniewskazuje, co znajduje się w centrum tejże aglomeracji. Dynamicznierozchodzące się ramiona wskazują na kreatywność podejmowanychdziałań a zastosowanie zielonego koloru podkreśla przyjaznąatmosferę spokoju i równowagi - swoistą "symbiozę" miast. Formasamego znaku niesie ze sobą nowoczesność i innowacyjność. Sosnowiecłączy ludzi (i miasta regionu) będąc miejscem spotkań - dodałWłodzimierz Rajczyk.

Na konkurs nadesłano ponad 150 prac z terenu całego kraju.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta