Spada oglądalność serialu „Usta Usta”

Nowy serial „Usta Usta” ogląda w TVN średnio 2,7 mln widzów. Tymczasem w kwietniu stacja rozpocznie realizację trzeciej serii, która na antenę trafi najprawdopodobniej za rok.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Największym zainteresowaniem, jak dotąd, cieszył się pierwszy odcinek – zobaczyło go 2,89 mln widzów. Kolejne dwa epizody  pierwszej serii zgromadziły około 2,6 mln osób – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem TVN miała w tym paśmie 2,65 mln widzów.    

TVN w trakcie emisji serialu „Usta Usta” - z udziałem wynoszącym 17,8 proc. - jest stacją trzeciego wyboru. Lepsze wyniki notują TVP1 (film fabularny) i TVP2 („Hit Dekady”) – odpowiednio 20,11 i 19,75 proc. udziału. Kanał z 22,9 proc. udziału został jednak liderem w grupie komercyjnej.

Wiosną stacja pokaże jeszcze dziesięć odcinków serialu. Zostały one wyprodukowane między majem a październikiem 2009 roku. Jesienią stacja zaprosi na drugi sezon składający się z 8 epizodów ( zdjęcia do niego zakończyły się pod koniec lutego 2010).

Tymczasem już w kwietniu TVN rozpocznie realizację trzeciej serii, która najprawdopodobniej trafi na antenę w 2011 roku.

„Usta Usta" to adaptacja brytyjskiej serii "Cold Feet" relacjonującej perypetie zakochanych par. Opowiada o tym, co się dzieje, kiedy znajdujemy swoją drugą połówkę i podejmujemy decyzję o wspólnym życiu. W głównych rolach występują: Magdalena Różczka, Paweł Wilczak, Sonia Bohosiewicz, Magdalena Popławska, Wojciech Mecwaldowski i Marcin Perchuć.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?