„Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji” w rządowej kampanii do przedsiębiorców (wideo)

Ministerstwo Gospodarki zaczęło kampanię zachęcającą polskich przedsiębiorców do polubownego rozwiązywania sporów biznesowych. Akcja - przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej, Chillgroup i Codemedia - przebiega pod hasłem „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji” w rządowej kampanii do przedsiębiorców (wideo)

Celem kampanii jest promowanie mediacji jako pełnoprawnej i równorzędnej do drogi sądowej formy rozstrzygania sporów wśród przedsiębiorców. Akcja zachęca też do korzystania w tym zakresie z usług Centrów Arbitrażu i Mediacji.

Kampania wynika ze statystyk pokazujących, że najczęstszą drogą rozstrzygania konfliktów biznesowych w Polsce są negocjacje bez pośrednika (stosowanie ich deklaruje 40,6 proc. przedsiębiorców) oraz proces sądowy (39,9 proc. wskazań), natomiast zdecydowanie rzadziej prowadzone są mediacje (12,2 proc.) i arbitraż (7,3 proc.).

Akcja jest prowadzona pod hasłem „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji”. Zaczęła się 10 sierpnia, potrwa do końca września. Obejmuje telewizję (kanały TVP, TVN i Polsatu), prasę oraz internet. Jej budżet to 1,7 mln zł brutto.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, spot wyprodukowała firma Chillgroup, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami